środa, 11 września 2013

KEEP CALM AND WIN THE HUNGER GAMES

HEJ! HEJ! HEJ!
Wiem, że dawno nie pisałyśmy, ale były wakacje i tak jakoś straciłyśmy wenę (chyba), ale już mamy nowe, fajne pomysły.W ostatnią sobotę postanowiłam zrobić sobie nową torbę.Mówię nie wiszą takie puste te torby. Mówię NIE muszę coś z tym zrobić!I wymyśliłam, w sumie na pomysł naprowadziła mnie moja przyjaciółka Basia. Już nie pamiętam jak...heh.No tak ale w sobotę się zawzięłam i zrobiłam. Trwało to 6 godzin bo nie miałam farb akrylowych tylko robiłam to zwykłym pisakiem. Mama była na mnie wkurzona bo miałam się uczyć a robiła torbę no ale trudno. Najgorsze było zrobienie szablonu ale potem poszło jak spłatka, więc jak ktoś ma ochotę na taką torbę to pisać w komentarzach albo na maila:> Następnym razem tą torbę zrobię już farbami bo teraz nie mogę wychodzić z nią na deszcz:> OK trochę się rozpisałam, ale już wstawiam zdjęcia:>Pozdrawiam Marcelina (Ada też was pozdrawia:>)



1 komentarz: