poniedziałek, 10 czerwca 2013

008. Keep calm and expecto patronum! - torba z zaklęciem z Harry'ego Pottera

Hehe,wreszcie jest, moja torba, którą wszyscy w szkole podziwiali, bo dzisiaj ją ze sobą miałam :DDD No w sumie trochę się przy niej namęczyłam. Najgorsze było sobotnie latanie za farbą akrylową w kolorze czarnym, jakoś nigdzie takiej nie było :<

A poza tym świetnie się bawiłam, robiąc :







AAAA, ona tak strasznie mi się podoba! Poza tym keep calmy spokojnie możemy już na torbach malować. TA torba to jest po prostu hit. Oczywiście można je zamawiać. Cena do ustalenia, zapraszam na maila :) Ustalić możemy także napis, który ma się znaleźć na torbie, bo rozumiem, że nie wszyscy tak jak my kochają Harry'ego Pottera; a powinni :D

2 komentarze:

  1. A mogłabyś podać tego swojego maila, bo coś nie mogę go znaleźć. :) Jakby co to jestem zainteresowana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz na adapiekarska@gmail.com ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń