poniedziałek, 10 czerwca 2013

002. Strawberry Fields Forever - koszulka

Hej! No to tego, pierwszy post... W sumie to pierwszy, który coś znaczy, bo powitania nie liczę.
Chcę Wam pokazać koszulkę, którą zrobiłam jakiś czas temu. Chyba każdy zna Beatlesów <333
To jest zwykła biała koszulka, która leżała w szafie (jej przeznaczeniem było noszenie jej na wf, ale nawet na to była za nudna), więc chwyciłam za pisaki do tkanin i zrobiłam napis z piosenki, która mi od dawna chodzi po głowie. Na dole namalowałam akrylami czerwoną truskawkę, żeby oczywiście podkreślić przesłanie koszulki ;D Jest taka żywa i wesoła ta koszulka! Aż chce się patrzeć. ;D

Tak ona wygląda:


Truskawka:


 Jeszcze zbliżenie na nadruk, chociaż zdjęcia są fatalne (aparat w telefonie fejs) i zbliżenia nic nie dają:


widać jeszcze linie od ołówka ;D po praniu znikną (chyba :D)

Na razie nie mam takich więcej, ale gdyby ktoś chciał, to mogę zrobić :) tylko koszulka najprawdopodobniej będzie miała inny krój - lepszy. Ta jest jakaś stara i zapomniana, a i tak wygląda całkiem całkiem ;)

Dzisiaj możecie się spodziewać (jeżeli w ogóle ktokolwiek to czyta :D) wielu postów, bowiem chcę wstawić wszystko, co było do tej pory przez nas zrobione. Piszę "chcę", a nie "chcemy", bo to ja, Ada, piszę ten post. Niestety Marcelina nie ma internetu, i nie będzie miała do końca miesiąca. Ale śledzi wszystko ze swojego telefonu, tudzież z komputera w szkolnej czytelni :]

Do następnego posta, który będzie za jakieś 15 minut :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz